سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]
پایگاه خبری سارا

جلایی پور:جناح شکست خورده در انتخابات،کافه را به هم می ریزد


 

  • جلایی پور:جناح شکست خورده در انتخابات،کافه را به هم می ریزد
    به گزارش مجله سیاسی صلح

    برخی سؤال می‌کنند چرا این جریان، مطالبات را دامن می‌زند؟ باید گفت کار از دامن‌زدن به مطالبات گذشته است. در جریان انتخابات ما شاهد یک پوپولیسم افسارگسیخته از سوی این مانع‌تراشان بودیم. گفتند 250‌هزار تومان یارانه می‌دهیم، کارانه می‌دهیم، به 16‌میلیون حاشیه‌نشین سند ملکی می‌دهیم، دارایی اقتصادی را دوبرابر می‌کنیم و مردم‌انگیزانه‌ترین حرف‌هایی که احمدی‌نژاد هم نزد را زدند.

    سخن اینها چه بود؟ مدعی بودند مشکل کشور اقتصادی است و ما می‌توانیم با توزیع پول آن را حل کنیم. تصورشان هم این بود که سرضرب پیروز می‌شوند.، ولی فراموش کرده بودند کشور ایران، کشور برره‌ای‌ها نیست. روستاییان هم می‌فهمند با این شیوه‌ها نمی‌شود کشور را اداره کرد. ما دیدیم حتی مناطق کارگری و روستایی هم به حرکت درآمدند و به این پوپولیست‌ها رأی ندادند، اما آنها پس از انتخابات به‌جای پذیرش رأی مردم، دوباره با تغییر کانال، به مخالفت‌ها و ممانعت‌ها ادامه دادند. 

    همان نیرویی که برای حل مشکلات مروج پوپولیسم شده بود، حالا روی دنده دیگری افتاده و فریاد می‌زند بیایید در مملکت بی‌دینی رایج شده است. رأی مردم را تبدیل به رأی حرام و حلال کردند. اصل مسئله را در نظر بگیرید. مسئله این است که نیرویی در کشور ایجاد شده که به لحاظ اجتماعی، منطق و برهان ضعیف است، اما به لحاظ قدرت سیاسی، امکانات و حاشیه امنیتی که در اختیار دارد، قوی است. این نیرو می‌تواند اداره کشور را با مشکل روبه‌رو کند.

    حال این مشکل را چگونه باید حل کرد؟ اصلاح‌طلبان، عقلای اصولگرا، چهره‌های میانه‌رو و رئیس‌جمهور، باید با نهادهای اصلی کشور صحبت کنند.

    کجای جهان این‌گونه عمل می‌شود که امکانات عمومی را در اختیار نیرویی قرار دهند و به شکل متناوب تحت نام‌های مختلف، در روند منطقی اداره کشور و توسعه کارشکنی کنند و امکانات دولت پنهان را در اختیار داشته باشند. تا وقتی جلو این نیرو گرفته نشود مشکلات باقی است.

    مردم ایران با رأی خود به آنان می‌گویند از این روش‌ها دست بردارید. آنان زمان توسعه را از ایران می‌گیرند؛ به‌عنوان‌نمونه کل دوره احمدی‌نژاد تلاش کردند مسئله هسته‌ای را به مسیر دیگری هدایت کنند، اما در آخر فهمیدند راهی جز تعامل سازنده و باعزت وجود ندارد. درباره معضلاتی که در بالا به آن اشاره کردم هم راهی جز این نیست. همه این بحث‌ها می‌شود برجام. برجام یعنی اقدام مشترک برای مسائل مشترک از سوی همه نیروهای جامعه. همه نیروها باید بنشینیم و به تفاهم برسیم، ولی حوزه منافع بسیار قوی است و برای برخی جریان‌ها دشوار است که آن را ترک کنند، ولی راه‌حل همچنان اجماع بر سر معضلات کشور و اقدام مشترک از سوی همه نیروهاست. 20 سال باید براساس توسعه کار کنیم تا چالش‌ها مهار شوند. مانع‌تراشی دولت پنهان، سمی مهلک برای پیشرفت کشور است.

    23302

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/8:: 10:40 صبح     |     () نظر

تحصیل در فرانسه

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می توانند دوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ، تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/7:: 12:53 عصر     |     () نظر

مسابقات جهانی پیوند اعضا | اسپانیا؛ دومین مدال انفرادی در رشته پتانک کسب شد


 

  • مسابقات جهانی پیوند اعضا | اسپانیا؛ دومین مدال انفرادی در رشته پتانک کسب شد
    به گزارش مجله ورزشی صلح

    ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
    علیرضا روح‌پرورزاده تنها مدال انفرادی پتانک ایران را در مسابقات جهانی پیوند اعضا به دست آورد

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در مسابقات جهانی پیوند اعضا و در رشته پتانک، علیرضا روح‌پرورزاده با شکست حریفانی از آمریکا، آفریقا و فرانسه و باخت مقابل ورزشکار تایلندی مقام سوم و مدال برنز را به دست آورد.

    سپهر سپاسی، جابر تیما و محمدهادی خشنودی هر سه با دو برد و یک باخت مقابل حریفان از کسب مدال بازماندند.

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/7:: 12:45 عصر     |     () نظر

صلح

درباره موسسه بین المللی صلح و دوستی

موسسه بین المللی صلح ؛

صلح باید بر مبنای‌ عدالت‌ و با معرفت‌ به‌ کرامت‌ انسان‌ و به‌ دور از اغراض‌ قدرتمداران‌ عالم‌ باشد.

تحمیل‌ سکوت‌ و تسلیم‌ بر مردمی‌ که‌ به‌ دفاع‌ از حق‌ پایمال‌شده‌ی‌ خود برخاسته‌اند، آن‌ صلحی‌ نیست‌ که‌ پیام‌ آوران‌ صلح‌ آسمانی‌ به‌ آن‌ دعوت‌ کرده‌اند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

موسسه بین المللی صلح و دوستی برپایه فعالیت های مجموعه صلح و دوستی در داخل ایران ثبت گردیده است.

این موسسه یک موسسه غیرتجاری و بین المللی می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

مجموعه صلح و دوستی

مجموعه صلح و دوستی در سال 1383 با همّت گروهی از جوانان متدیّنِ انقلابی با سابقه فرهنگی – آموزشی ، اساتید و جمعی از خانواده های مذهبی فعالیت خود را آغاز نمود.

فعالیت های اولیه مجموعه صلح و دوستی

فعالیت های ابتدایی مجموعه صلح و دوستی در فعالیت های داوطلبانه ، خیرخواهانه و کمک به افراد بی بضاعت و کم بضاعت خلاصه می گشت.

فرهنگ سازی ، ایجاد نشست ها و گردهمایی ها در بخش های فرهنگی و آموزشی از جمله اقدامات مجموعه صلح و دوستی بود.

همچنین تهیه جهیزیه ، سیسمونی ، سبد کالاهای ضروری از جمله اقداماتی بوده است که از ابتدای آغاز به کار مجموعه تا کنون ادامه دارد.

با توجه به سابقه مذهبی و آموزشی بنیانگذاران مجموعه ، فعالیت در هیات های مذهبی و اطلاع رسانی ها و آموزش های فرهنگی بخش دیگری از سرفصل فعالیت های مجموعه بوده است.

بسترسازی تشکیلات موسسه بین المللی صلح

به پیشنهاد برخی از اعضا مبنی بر گسترش فعالیت های مجموعه ، در سال 1389 و در بخش فرهنگی و آموزشی ، حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و بدسرپرست به صورت یک بخش مجزا ساماندهی گردید.

از همان سال 1389 تا سال 1394 ، موسسه توانست با حمایت مادی و معنوی خویش از 32 دانش آموز دارای مشکلات مختلف،

آن ها را به ادامه تحصیل تشویق نموده و بسترهای موفقیت و تحصیلات دانشگاهی در رشته های مناسب را برای آن ها فراهم سازد.

که در بین این دانش آموزان، رتبه های برتر کنکور سراسری نیز وجود دارند.

در سال 1392 پیشنهاد تحقیق بر روی پروژه صلح بین الملل به تصویب شورای سیاستگذاری رسید و فعالیت ها تحقیقی آغاز گردید.

این تحقیقات در سال 1394 ، پس از 3 سال تلاش تیم تحقیقاتی موسسه به سرانجام رسید و ماحصل آن 4 جلد طرح «صلح اسلامی» می باشد.

طرح « صلح اسلامی » برای تمام مقامات و مسئولین بلندپایه نظام جمهوری اسلامی نیز ارسال گردیده است.

موسسه بین المللی صلح و دوستی

بنا بر تصمیم اعضای هیت مدیره مجموعه و اعضای فعال و نیازهای موجود و بین المللی ، براساس طرح «صلح دائم فراگیر» ،

موسسه بین المللی صلح و دوستی دائم فراگیر در سال 1394 به صورت رسمی با شماره ثبت 38334 در سازمان ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت گردید.

موسسه بین المللی صلح و دوستی یک موسسه فراجناحی ، غیرسیاسی و مردمی می باشد

که بدون نگاه قومی ، مذهبی ، نژادی ، جنسیتی تنها در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد مناطق صلح و دوستی دائم جهانی که به صورت فراگیر نهادینه شده باشد ،

در سراسر جهان فعالیت می نماید.

با توجه به گسترش فعالیت ها و با عنایت به نیازهای بین المللی در سال 1394 طرح ها و اهداف متنوعی برای موسسه بین المللی صلح و دوستی تعریف گردید

و با راه اندازی خبرگزاری صلح ایران گام های بلندی برای دست یابی به اهداف موسسه برداشته شد.

اعضاء موسسه بین المللی صلح

در حال حاضر بیش از 4500 نفر از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه های کشور ، فرهنگیان خوش نام ، مولفین و مدرسین حوزه و دانشگاه و بیش از 25/000 نفر از اقشار مختلف مردم عضو موسسه بین المللی صلح و دوستی و خبرگزاری بین المللی صلح می باشند.

دبیرکل موسسه بین المللی صلح

دبیرکل موسسه بین المللی صلح و دوستی ، جناب آقای مهندس سیدمهدی حسینی می باشند.

مشاهده فعالیت های موسسه بین المللی صلح

 

بودجه موسسه

بودجه موسسه از طریق ذیل تأمین می‌شود:

  1. اموال منقول و غیرمنقول فراهم شده از سوی دبیرکل و اعضای موسسان و شورای عالی سیاستگذاری موسسه.
  2. هدیه، اعانه و هبه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی و دولتی و غیردولتی.
  3. وقف و حبس.
  4. وجوه حاصل از فعالیتهای انجام شده در چارچوب موضوع فعالیت، اهداف و اساسنامه موسسه و این آئین‌نامه.
  5. حق عضویت در موسسه و سازمان های تابعه.
  6. فعالیت های هر یک از سازمان های تابعه موسسه.

کارها و اقدامات مردمی

دریافت حق عضویت و کمک های مردمی جهت دستیبای به اهداف موسسه بین المللی صلح می باشد.

بخشی از این مبالغ صرف بسته های حمایتی و بخشی دیگر صرف انجام فعالیت ها و اقدامات موسسه بین المللی صلح می گردد.



نوشته شده توسط news sara 96/4/7:: 12:35 عصر     |     () نظر

دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی درین

بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان اولین مرکز بیمارستانی شبانه روزی در شرق تهران در بهار سال 1395 پس از 5 سال فعالیت تحت نام کلینیک دامپرشکی درین در همین منطقه و جذب بیش از هزاران مراجعه کننده از موفقترین کلینیک ها ی دامپزشکی در ارائه خدمات بوده و در پی استقبال همشهریان گرامی به منظور پاسخگوئی به نیاز و در راستای توسعه مراکز درمانی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین در فضای و سیع درمحیطی زیبا و منحصر بفرد با طراحی خاص و تجهیزات مخصوص همگام با استانداردهای روز جهان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها و امکانات حرفه ای توسط هیئت رئیسه بیمارستان ؛ آقایان دکتر علی حسینیان و دکتر حسین ایرانی نژاد طی اخذ مجوز رسمی از اداره کل سازمان دامپزشکی استان تهران تاسیس و افتتاح گردید . از جمله اهداف مهم ناسیس بیمارستان توسعه و رشد سلامت و درمان حیوانات خانگی با استفاده از نیروهای متخصص و جدید ترین تکنولوزی روز دنیا میباشد . 

بیمارستان دامپرشکی درین به یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه آمده و یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان کمک و درمان حیوانات حمایتی میباشد.

 

هتل پانسیون حیوانات خانگی درین

  ، خدمتی دیگر  از درین گروپ

با  کادر متخصص و تجربه ای چندین ساله در خصوص نگهداری حیوانات خانگی

آماده نگهداری و پذیرش حیوانات شما بصورت موقت ،  پانسیونی ، در محیطی کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشکان متخصص همراه با جیره غذائی استاندارد و کامل شامل غذای خشک و غذای خانگی  همچنین با امکان  ارسال عکس و فیلم بصورت 24 ساعته از طریق فضای مجازی برای شما ، همراه با امکانات  خدمات آرایشی و پیرایشی اصلاح و شستشو  کوتاه کردن مو  و ناخن و بال و انجام معاینات دامپزشکی همچنین امکانات آموزشی و تربیتی  حیوانات  توسط مربی  حرفه ای با مدرک مربیگری حیوانات  و فروشگاه  و پت شاپ لوازم حیوانات خانگی  با انواع اسباب‌بازی‌‌، لباس، کفش و غذاهای مخصوص در خدمت شما سروران گرامی هستیم

خدمات جفت یابی و جفت گیری از دیگر سرویسهای هتل پانسیون حیوانات خانگی درین میباشد که  توسط دامپزشک با تجربه  بر روند تولید مثل حیوانات و با  یافتن جفتی سالم و هم نژاد نظارت میگردد

لطفا جهت رزرو جا در ایام تعطیل حدالامکان یک هفته و در ایام معمول سال یک روز قبل نسبت به رزرو جا با هتل پانسیون دامپزشکی درین تماس بگیرید

بزرگراه رسالت شرق چهارراه سر سبز بین آیت و مدائن پلاک 584 ساختمان درین

اطلاعات سایت و لینک بیمارستان :

سایت بیمارستان :   www.dorrinpethospital.com

لطفا از سایت www.dorrinpethospital.com دیدن فرمائیدو وارد قسمتها وبخشها شوید

هتل پانسیون حیوانات درین درفضای مجزا از بیمارستان در نظر گرفته شده و فضای بسیار مناسب برای نگهداری انواع سگها مطابق استانداردهای روز دنیا همراه با فضای بازی تدارک دیده شده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/7:: 12:13 عصر     |     () نظر

راه فرار ایران از خشکسالی چیست؟


 

  • راه فرار ایران از خشکسالی چیست؟
    به گزارش مجله اقتصادی صلح

    شرایط منابع آبی در ایران هر روز بردتر می شود چراکه بخش‌هایی از ایران در معرض تهدید خشکسالی قرار گرفته که پیش‌تر دارای میزان بارندگی بالایی بوده علاوه‌بر این بخش‌های شرقی کشور نیز خود ذاتاً دچار کم‌آبی بوده است،از سوی دیگر بر اساس آمارهای بین‌المللی تنها 2.5 درصد از کل آب موجود جهان شیرین است و بشر تنها به 0.3 درصد آن دسترسی دارد. این در حالی است که در طول 40 سال جمعیت جهان دو برابر شده و در این مدت استفاده از آب شیرین چهار برابر شده است.

    سازمان فائو وابسته به سازمان ملل متحد بیان می‌کند که تا سال 2025، در حدود 1.9 میلیارد نفر در کشورها و یا مناطق با کمبود آب مطلق زندگی می‌کنند و دو سوم از جمعیت جهان تحت شرایط تنش آبی خواهند بود،همچنین طبق بررسی‌های بانک جهانی تغییرات آب و هوایی می‌تواند تغییر الگوهای آینده دستیابی به آب و استفاده از آن را موجب شود، در نتیجه افزایش میزان تنش آب و ناامنی، هر دو در مقیاس جهانی به مقوله آب بستگی دارند.

    در این بین ایران جزو مناطق خشک و نیمه خشک دنیا با کمتر از یک سوم متوسط بارندگی در دنیا است.از سوی دیگر در نقشه عمومی شدت خشکسالی که در سال 2013 منتشر شده، ایران دارای شدت خشکسالی متوسط به بالا ارزیابی شده است و تنها کشورهای شمال آفریقا و برخی از کشورهای خاور میانه دارای وضعیت بدتر از ایران هستند.

    وضعیت منابع آبی در ایران موجب شده که هر سال به تعداد شهر های دارای بحران در کشور اضافه شود به طوری که طبق اعلام رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در حال حاضر شش کلانشهر و 289 شهر کشور در معرض تنش آبی قرار دارند.

    همین مساله موجب شده که مسوولان آبی هر روز هشدار هایی را برای وضعیت بی آبی کشور بدهند که در این شرایط به نظر می رسد تنها راه مقابله با این شرایط مدیریت مصرف و صرفه جویی است.

    برای موضوع مدیریت مصرف مسوولان آبی نیز برنامه های تبلیغی و حمایتی ویژه ای را در نظر گرفته اند و سعی شده که با ایجاد برنامه ریزی هایی تامین آب کشور مدیریت شود به طوری که طبق گفته جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با ارائه راهکارهای صورت گرفته دغدغه ای برای بی آبی تابستان سال جاری وجود ندارد اما لازم است که مردم مدیریت مصرف را جدی بگیرند.

    در شرایط فعلی کشور لزوم تغییر نگرش از مدیریت تأمین آب به مدیریت تقاضا بیش از گذشته احساس می‌شود. برای مدیریت تقاضا در صنعت آب تعاریف مختلفی ارائه شده در یک تعریف کلی به تمامی اقداماتی که باعث به تعویق افتادن سرمایه‌گذاری در زمینه احداث منابع جدید آبی خواهد شد مدیریت تقاضا می گویند.در تعریفی دیگر مدیریت تقاضا در صنعت آب یعنی انطباق و پیاده سازی یک استراتژی (شامل سیاست‌ها و طرح‌های مشخص) توسط یک نهاد (موسسه) آب به منظور تاثیرگذاری بر میزان تقاضا و مصرف و دستیابی به بهره وری اقتصادی، توسعه اجتماعی، امنیت ملی، عدالت اجتماعی، حفاظت از محیط زیست، توسعه پایدار منابع آب و خدمات آبرسانی است.

    یکی از مصادیق مهم و تأثیر گذار مدیریت تقاضا کنترل و کاهش هدررفت آب در شبکه‌های توزیع آب و مدیریت بهینه مصرف در همه بخش‌های مصرف کننده است. منابع آبی حاصل از کاهش هدررفت آب و مدیریت مصرف به عنوان یک منبع مجازی ارزشمند آب نه تنها به حفظ ذخایر آبی کمک می‌کند بلکه به دلیل عدم نیاز به سرمایه گذاری در زمینه احداث منابع آبی جدید در بهبود چرخه اقتصادی صنعت آب و فاضلاب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

    در شبکه‌های توزیع آب اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده- مدیریت فشار- استانداردسازی انشعابات آب- نشت یابی و رفع نشت در شبکه توزیع و مخازن و در داخل منازل و اماکن استفاده از انواع تجهیزات کاهنده مصرف از قبیل سردوش های کاهنده- سرشیرهای کاهنده- شیرآلات کم مصرف- فلاش تانک‌های دو مرحله ای کم مصرف از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت تقاضای آب هستند به طور کلی با توجه به شرایط موجود در ایران تنها راه راه مقابله با بحران و تنش آبی مدیریت تقاضا و مصرف است و لازم است که به این مهم توجه ویژه ای شود تا امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد دچار قطعی آب نشویم.

    39225

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/5:: 2:1 عصر     |     () نظر

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می توانند دوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ، تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/5:: 12:22 صبح     |     () نظر

روزگار سخت مردم یمن در مواجهه با مرگ/ بمباران سعودی‌ها و شیوع بیماری وبا


 

  • روزگار سخت مردم یمن در مواجهه با مرگ/ بمباران سعودی‌ها و شیوع بیماری وبا
    به گزارش مجله اجتماعی صلح

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از بی‌بی‌سی، اطلاعیه منتشر شده یونیسف و سازمان بهداشت جهانی می‌گو‌ید: "تعداد افراد مشکوک مبتلا به وبا در کشور جنگ‌زده یمن به بیش از 200 هزار نفر رسیده است."

    در عین حال 1300 نفر در یمن بر اثر بیماری وبا جان خود را از دست داده‌اند که یک چهارم از این تعداد کودکان بوده‌اند. همچنین انتظار می‌رود طی روزهای آینده آمار مرگ و میر ناشی از وبا در این کشور بالاتر هم برود. این دو آژانس سازمان ملل متحد می‌گویند آنها هر آنچه که می‌توانند برای جلوگیری از تسریع شیوع این بیماری به کار بسته‌اند.

    در این اطلاعیه آمده است: "ما با بدترین نوع شیوع بیماری وبا در دنیا مواجه هستیم. فقط در دو ماه این بیماری تقریبا به هر کدام از استان‌های این کشور جنگ‌زده سرایت کرده است". با این اوصاف تخمین زده می‌شود که کشور یمن با 5 هزار مورد جدید مبتلا به وبا روبه‌رو باشد.

    سیستم بهداشت و آب کشور یمن پس از دو سال جنگ بین نیروهای دولتی با پشتیبانی سعودی‌ها و شورشیان حوثی رو به زوال رفته است. بیمارستان‌های مملو از جمعیت در یمن و کمبود غذا مشکلات جدی‌تری ازجمله سوءتغذیه را برای مردم در پی داشته که در این بین بیش از همه بچه‌ها هستند که بابت این مشکلات صدمه می‌خورند و در معرض ابتلا به وبا قرار می‌گیرند.

    سازمان ملل متحد می‌گوید در حال اقدام به واکنش‌های سریع از طریق اعزام خانه به خانه تیم‌های امدادی است تا به مردم بگویند و آموزش بدهند که چطور از خودشان در برابر وبا با پاکیزه کردن آب و ذخیره آب تمیز محافظت کنند هر چند دسترسی به آب سالم در این منطقه محدود است.

    وبا در واقع نوعی عفونت ادراری حاد محسوب می‌شود که بر اثر مصرف آب یا غذای آلوده به باکتری ویبیریو ایجاد می‌شود. بیشتر افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند ممکن است نشانه‌های خاصی نداشته باشند اما وبا اگر تحت درمان قرار نگیرد می‌تواند ظرف مدت چند ساعت بیمار را از پا در بیاورد.

    آنچه که جنگ در یمن بر جای گذاشته است نیاز 18.8 میلیون نفر از 28 میلیون نفر جمعیت یمن به کمک‌های بشر دوستانه است با احتساب 7 میلیون نفری که در آستانه خطر قحطی قرار گرفته‌اند.

    47234

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/5:: 12:15 صبح     |     () نظر

یواخیم‌لو 100تایی شد


 

  • یواخیم‌لو 100تایی شد
    به گزارش مجله ورزشی صلح

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال آلمان توانست با پیروزی 3-1 مقابل کامرون راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام کنفدراسیون ها شود. علاوه بر صعود به نیمه نهایی، این پیروزی برای ژرمن ها حاوی دستاورد دیگری هم بود.

    یواخیم لو سرمربی پر افتخار این تیم، توانست با کسب این پیروزی به رکورد 100 برد با تیم ملی آلمان برسد. لو با آلمان توانست فاتح جام جهانی 2014 شود.

    آلمانی ها در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها به مصاف مکزیک خواهند رفت.

    254 41

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 96/4/5:: 12:11 صبح     |     () نظر

خبرگزاری بین المللی صلح ایران

خبرگزاری صلح ایران

خبرگزاری بین المللی صلح ایران Iranian Peace News Agency? یا به اختصار ( ipnanews ?) تنها خبرگزاری رسمی صلح در ایران از مجموعه بزرگ صلح و دوستی در ایران می باشد.

خبرگزاری بین المللی صلح در تاریخ اول مهرماه فعالیت عمومی آزمایشی خود را آغاز نمود و در تاریخ چهارم آبان ماه 1394 فعالیت عمومی رسمی خود را با هدف انتشار اخبار و تحلیل رویدادهای داخلی و بین المللی با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی و همچنین ترویج و تثبیت فرهنگ صلح و دوستی و مدارا اعلام نمود. خبرگزاری بین المللی صلح با هدف تبیین ، ترویج , تثبیت روحیه صلح و دوستی و مدارا مطابق با دین مبین اسلام و سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصمومین (س) با منشی فراجناحی ، فرادینی ، فراقومیتی ، فرا نژادی ، بدون هرگونه تبعیض جنسیتی ، قومی و قبیله ای و تنها براساس اصول انسانی که توسط پرودگار متعال در نهاد و سرشت تمامی انسان ها ودیعه نهاده شده با نگاه بین المللی ، توسط مهندس سید مهدی حسینی و سرکار خانم مهندس احمدی بنیان و راه اندازی گردید.

 

علت راه اندازی 

علت راه اندازی این مجموعه خبرگزاری ، فقدان حضور یک مجموعه مستقل خبری در موضوع حساس و مهم صلح و دوستی در منطقه و جهان است. بنیانگذاران خبرگزاری بین المللی صلح با اشراف به سختی ها و ملامت های مختلف پا به این عرصه نهاده اند و می دانند که :


گویند که سنگ ، لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود  

ویژگی های خبرگزاری صلح

  1. خبرگزاری بین المللی صلح ایران با 3 زبان فارسی - انگلیسی - عربی راه اندازی شده است.
  2. چشم انداز خبرگزاری بین المللی صلح ارتقا وب سایت به 6 زبان و افزودن زبان های ترکی - اردو - کوردی می باشد.
  3. در مرامنامه خبرگزاری بین المللی صلح تاکید شده است که هدف خبرگزاری انعکاس اخبار به صورت دقیق و اطمینان از صحت اخبار با تایید حداقل دو مرجع معتبر خبری می باشد. بنابراین خبرگزاری صلح ، دقت عمل را فدای سرعت عمل نخواهد کرد.
  4. توانایی بستر آی تی و خدمات برنامه نویسی در مجموعه تدبیر ، خبرگزاری را به شکلی کاملا منعطف و بدون نیاز به هر خدمات دهنده دیگر و شرکت های برنامه نویسی و هاستینگ و ... نموده است. بخش آی تی مجموعه به صورت شبانه روزی در حال انجام وظایف مربوطه می باشند و تغییرات درخواستی و مصوب شورای عالی سیاستگذاری را در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا در می آورند.
  5. گروه مدیریت و پرسنل توانمند از ویژگی های دیگر خبرگزاری صلح می باشد. خبرگزاری صلح یک فرد یا یک مجموعه قائم به فرد نبوده و مدیران و تمامی پرسنل در حیات و تحرک و پویایی آن نقش فعال دارند.

 

همکاری با خبرگزاری بین المللی صلح

با همت تیم فنی و برنامه نویسی ، این امکان برای تمام علاقمندان به حوزه خبر و خبرنگاری وجود دارد تا در صورت تمایل از بخش خبرنگار مهمان ( خبریار ) بتوانند اخبار و گزارشات و مقالات خود را با رعایت حقوق نشر و ذکر نام نویسنده ( در صورت تمایل ) ارسال نمایند. شورای سردبیری پس از بررسی اقدام به انتشار اخبار می نماید که البته گاهی نیاز به جرح و تعدیل بخشی از مطالب ارسالی می باشد تا امکان انتشار فراهم گردد.



نوشته شده توسط news sara 96/4/4:: 11:58 عصر     |     () نظر
   1   2      >