سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده، دانشمند نباشد مگر آنکه بر بالاتر ازخود حسد نورزد و فروتر از خود را خوار نشمرد [امام باقر علیه السلام]
پایگاه خبری سارا

روف گاردن یعنی چه | روف گاردن یعنی چه از سری مقالات روف گاردن نوول چوبروف گاردن


 

  • روف گاردن یعنی چه | روف گاردن یعنی چه از سری مقالات روف گاردن نوول چوبروف گاردن

    روف گاردن یعنی چه ؟ مطلب از بخش آموزشی سایت روف گاردن نوول چوب . بررسی در این بحث متخصصان نوول چوب بنابر آن دارند تا مواردی درباره مزایای روف گاردن نوول خدمت شما همراهان گرامی بیان دارند. این مطالب ترجمه مقالات و راهنمای سایت‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. گروه آموزشی نوول چوب، امید دارد “روف گاردن یعنی چه ؟” از سری مقالات آموزشی برای خوانندگان مفید باشد.

    روف گاردن یعنی چه ؟

    ما از اصطلاح “روف گاردن” یا “بام سبز” یا “سقف سبز” استفاده می کنیم تا به یک سیستم کاشت دائمی با سقف پایه بپردازیم. که امکان حضور پایدار گیاهان زنده را که بخش مهمی از سقف ساختمان را پوشش می دهند، را ایجاد می‌کند. با توجه به جزئیات بیشتر در این گزارش، روف گاردن می تواند طیف وسیعی از مزایای زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی را فراهم کند. سقف های سبز برای بسیاری از سال ها در بعضی از کشورها (به ویژه آلمان) به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند، اما در ایالات متحده یک مفهوم نسبتا جدید هستند.

    سقف های سبز به یکی از دو نوع اصلی تقسیم می شوند: شدید و گسترده.

    سقف های شدید، اساسا باغ های معمولی هستند که اتفاق می افتد روی سقف یک ساختمان واقع شده اند. آنها ممکن است شامل درختان متوسط، درختچه ها، زینت ها و حتی محصولات کاشته شده در حداقل 12 اینچ (30 سانتی متر) خاک و برای استفاده از باغ های سنتی از جمله تفریح، آرامش و تولید مواد غذایی طراحی شده است. سقف های سبز با شدت بار وزن قابل توجهی (به طور معمول از 80 تا 150 پوند بر فوت مربع یا 391 تا 732 کیلوگرم در متر مربع) به ساختار اضافه می کنند و معمولا نیاز به نگهداری شدید دارند. به همین ترتیب، آنها طراحی شده اند به طور معمول در دسترس با توجه به استفاده مورد نظر خود (Scholz-Barth، 2001) و ممکن است فقط یک قسمت کوچکی از سطح سقف را پوشش دهد. از سوی دیگر، سقفهای سبز گسترده به معنای دسترسی به غیر از نگهداری گاه به گاه نیست.

    سقف های سبز گسترده

    سقف های سبز گسترده ای شامل یک پوشش پهن با پوشش گیاهی کم و تنها چند اینچ از یک محیط متداول و پرطرفدار سبک است که بخش قابل توجهی از یک سقف را پوشش می دهد. سقف های سبز گسترده در درجه اول برای رسیدن به مجموعه ای از مزایای زیست محیطی به شرح زیر است. در حالی که بسیاری از مزایای استفاده از سقف های سبز گسترده در سقف های سبز فشرده نیز اعمال می شود، سقف های گسترده به شدت با این مزایا طراحی شده اند، در حالی که سقف های شدید به طور کلی به دلایل دیگری ساخته شده اند.


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول‌چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، فعالیت می‌نماید. نوول‌چوب بیش از 10 سال است که در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای باز، انواع متریال فعالیت می کند. و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای روف گاردن

    نوول چوب مفتخر است که با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از متریال های درجه یک با انواع چوب های کمیاب طرح ها و نمونه کارهای دکوراسیون داخلی خود را با تنوع بالایی ارائه دهد که در صورت تمایل با کلیک بر روی دکمه زیر شما می توانید آن ها را مشاهده کنید.

    Read more


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط news sara 97/11/8:: 10:45 عصر     |     () نظر